سوالات اطلاعاتی
سؤالات متداول
آیا همان کالایی را که در تصویر مشاهده می کنم دریافت خواهم کرد؟
در فروشگاههای آنلاین، اغلب کالاهایی که در تصویر مشاهده میکنید همان کالایی هستند که درخواست خرید شما را پاسخ میدهند. البته در بعضی موارد، به دلیل اختلاف در نور و رنگ دستگاههای مختلف، لزوم به عکس گرفتن کالا از زوایای مختلف و نزدیک به آن است تا بتوانید از وضعیت دقیق کالایی که قرار است خریداری کنید، اطمینان حاصل کنید. در هر صورت، فروشگاه ما با توجه به سیستمهای پیشرفتهی خود، امکاناتی را برای حذف هرگونه نگرانی و شک در مورد کالاهای خریداری شده فراهم کردهاند.
از کجا می توانم رسید فروش خود را مشاهده کنم؟
رسید فروش خودتون رو میتونید در بخش حساب کاربری بخش پیشخوان مشاهده کنید همچنین یک ایمیل از رسید فروش برای شما ارسال گردیده است.
چگونه می توانم موردی را برگردانم؟
در این مورد با ما تماس بگیرید
از کجا می توانم سفارش خود را ارسال کنم؟
شما میتوانید سفارش خود را از طریق فروشگاه ثبت کنید. معمولاً اطلاعات لازم برای ثبت سفارش به صورت واضحی از جمله قیمت، موجودی و نام کالا در سایت قابل دسترسی است. شما میتوانید با مراجعه به صفحه مربوط به کالایی که مایلید سفارش دهید، اطلاعات لازم را وارد کرده و سپس به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.
اطلاعات درباره ما